sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Sparkling

Blogiani muistettiin kivalla palkinnolla. Sain Nealta Sparkling Blog -napin, jonka saajan kuuluu lausua pari kaunista sanaa omasta blogistaan ennen palkinnon jakamista eteenpäin.

Mielestäni blogini hyviin puoliin kuuluu selkeys. Olen yrittänyt pitää huolta sekä tekstin että kuvien laadusta (minkä vuoksi postausten teko on usein melko aikaavievää > blogi päivittyy harvakseltaan), jotta blogin seuraaminen olisi vaivatonta ja mukavaa. Pidän myös itse siitä, ettei blogin layout ole liian mutkikas tai fontti vaikealukuinen.

Haluan laittaa tunnustuksen eteenpäin tahmalle, jonka suhteellisen tuoretta Girly Rituals -blogia olen jäänyt ilolla seuraamaan. :)

Minkälaiset asiat mielestäsi tekevät hyvän blogin?

2 kommenttia:

  1. Voi kiitos! Ja mun täytyy ehdottomasti sanoa, että oot ihan oikeessa siinä, että esimerkiksi hyvät kuvat merkkaa paljon. Ainakin mun mielestä huonot kuvat voi pilata muuten mahtavan postauksen.

    VastaaPoista
  2. Olen samaa mieltä. Itse olen vähän natsi myös tekstin kanssa (vaikka blogini ei välttämättä aina olekaan mikään oikeakielisyyden lipunkantaja), esimerkiksi yhdyssanavirheitä on kovin vastenmielistä lukea.

    VastaaPoista

b:section-contents id='footer-2-2'/>