perjantai 29. tammikuuta 2010

Iltashoppailijat huomio!

Luin päivän sähköpostit vasta äsken, ja sieltä löytyi mukavia uutisia. Coastal Scentsin perjantai-alessa saa tämän päivän ajan (Amerikan aikaa) 20 % alennusta mistä tahansa 88 paletista! Jos siis olet suunnitellut hankkivasi 88 Piece Make Up Paletten, Ultra Shimmer 88 Eye Shadow Paletten tai 88 Warm Paletten, nyt tuumasta toimeen! Kuten blogiani seuranneet voivat arvata, suosittelen itse lämpimästi tuota Ultra Shimmeriä. Paletti on hurjan monikäyttöinen ja olen laiminlyönyt muita luomivärejäni surutta sen hankittuani. Kätevä myös matkalla, ei tarvitse kuljettaa montaa purkkia. :)

Jos innostuit, suori tänne.

Edit 29.1.10 klo 21.43: CS:n nettisivujen pientä pränttiä tavatessani huomasin, että ale on voimassa 1.2.2010 keskiyöhön asti (EST), eli 2.2.2010 klo 7.00 Suomen aikaa. Ingen panik, siis.

15 kommenttia:

  1. Nuo CS:n Friday Salet ovat kyllä niin petollisia! Monta kertaa olen meinannut sortua, mutta aina olen pitänyt pintani. :D

    VastaaPoista
  2. Hihi, ei ole sortumista, jos on kyseessä noinkin tarpeellinen hankinta. :)

    VastaaPoista
  3. Voi ei! Miks mä selaan parin viinilasillisen jälkeen näitä ! EI! Mä vastustan! :D

    VastaaPoista
  4. Älä vastusta, antaudu suosiolla. :)

    VastaaPoista
  5. Nekku, mä en ole noista paleteista niin innoissani, mineraalimeikit ovat enemmän se mun juttu :D Mutta siveltimiä ja muita himottaisi aina, vaikka en tarvitsisikaan.

    VastaaPoista
  6. No ei saa tämmösiä :D :D

    Tietääpä mihin ilta menee. Oon noista moniväripaleteista jo kauan haaveillutkin - ja just tilasin cherry culturesta muutamat ihanimmat värit, etten tilais isoja paletteja. voijestas mua x)

    VastaaPoista
  7. Sagu, CS:n siveltimet ovat kyllä aika ässiä.

    norppa, sori. :) Minäkin lankesin siihen Cherry Culturen aleen, en edes muista enää, mitä kaikkea sieltä on tulossa...

    VastaaPoista
  8. Voiko coastal scentsille maksaa visa electronilla? Minkä toimitustavan olet valinnut tilatessasi sieltä? Ja vielä että oletko ottanut vakuutuksen tilauksellesi?

    VastaaPoista
  9. Kääk! Olen jo ties kuinka pitkään ollut sortumatta tuohon ulta shimmeriin vaikka siellä on pyörinyt minkälaisia aleja tahansa mutta asdfghhn! Niin ja tarvitsenkohan myös lisää siveltimiä... Kääk! En lue enää siu blogia ku tämmösiä käyt ehottelee ;<!

    VastaaPoista
  10. nyt tai ei koskaan! kiitos paljon tästä informaatiosta!<3 :)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi, en tiedä, olen itse maksanut aina luottokortilla. PayPal käy ainakin, ja varmaan myös electron, jos siinä on se verified by Visa -juttu. Toimitustavaksi olen valinnut aina sen halvimman, sitä ei tarvitse valita kuin vasta ihan lopuksi, silloin näkyy hinnatkin. Pidän oman kokemukseni perusteella luotettavana, en ole ikinä vakuuttanut mitään. Luottokortilla maksaessa on se hyvä puoli, että jos tulee ongelmia tilauksen saamisessa (minkä en siis tässä tapauksessa usko tapahtuvan), niin rahansa voi aina periä takaisin luottokorttiyhtiöltä.

    Panda, älä suutu. :( Osta se nyt vain ja ole onnellinen, ei maksa enää kuin kympin. :)

    Anonyymi, eipä kestä. :)

    VastaaPoista
  12. Tilasin ja minulla on visa electron. Ainakin sieltä tuli tilausvahvistus jotenka kai se kelpasi =) En tilannut muuta vaikka olishan tuolla ollut kaikenlaista kivaa.

    VastaaPoista
  13. Eiköhän se sitten. :) Olin vähän myöhässä tuon vastaukseni kanssa, koska en päässyt viikonloppuna nettiin. Hyvä, että sait tilauksen onnistumaan.

    VastaaPoista
  14. Kauanko sulla meni että paletti tuli perille? =)

    VastaaPoista
  15. Yleensä toimitus on Coastal Scentsillä kestänyt noin viikon.

    VastaaPoista

b:section-contents id='footer-2-2'/>