keskiviikko 3. elokuuta 2011

Rakkautta keskiviikkoaamuun



Olen löytänyt uuden youtube-ihastuksen, ja tällä kertaa kyseessä on suorastaan harvinaisuus. Nimittäin lahjakas, kaunis ja himskatin kivan oloinen tyttö, joka tekee meikkivideoita suomeksi! Löysin joensuulaisen Annien blogin toissaviikolla Mansikan linkittämänä ja olen ollut koukussa siitä lähtien.



Neitokaisella on myös englanninkielinen tuubikanava, mutta suomenkielinen päivittyy aktiivisemmin, ainakin toistaiseksi. Tilasin kuitenkin varmuuden vuoksi molemmat. :) Videot ovat selkeitä, opettavaisia ja taitavasti tehtyjä, juuri sellaisia, joita on mukava katsella. Haluaisin itsekin saada aikaan jotain vastaavaa, mutta pelkään kameraa niin kovasti, etten edes halua yrittää. Onneksi on myös niitä, jotka haluavat!



* * *

I have a new youtube crush! Annie does make-up videos both in Finnish and in English and I just can't stop watching them. She is seriously talented and lovely, go subscribe!

9 kommenttia:

  1. Itse olen katsonut pari Annien videota ja muita jenkkiläisiä Youtube videota, mutta ne eivät vaan ole mun juttu. Olen sen verran vanhanaikainen. :D Minä vaivaannun videoita katsellessa ja syy on varmaan se, että itse ujostelen kameroita ja asetun samaan asemaan... olen itse miettinyt myös videoiden tekoa, koska osaisin paremmin selittää sanoin ja näyttämällä, kuin kamerakuvin ja kirjoittamalla... mutta... mä sitten alkaisin kuitenkin änkyttää ja kangertelee kesken kaiken. ;D

    VastaaPoista
  2. Oonko ainut jonka mielestä Annie näyttää Anna Abreulta? :)

    VastaaPoista
  3. Minna, minä taas tykkään katsoa myös videoita, mutta tosiaan vain sellaisia kanavia, jotka eivät aiheuta kovasti myötähäpeää. Onneksi meidän ujostelijoiden on mahdollista kirjoittaa blogeja. :)

    Plaz^, ilmeisesti et ole. Katsoin yhden Anna Abreun musiikkivideon innoittamana tehdyn meikkitutorialin, jossa Annie kertoi kuulleensa tästä yhdennäköisyydestä muiltakin. Ja kyllähän heissä samaa näköä on.

    VastaaPoista
  4. Niin, onneksi ujostelijat voimme vain kirjoitella. :D Minulle on iso juttu jo se, että koko lärvini on esillä blogissani ja näytän myös kaikkia virheitäni kasvoissa. Niin ja tällee 28-vuotiaalla, jolla on kuivat silmäluomet, niin nuo rypyt ja rutut on alkanu näkymään... Mutta en kuitenkaan kertaakaan ole turvautunut photoshoppailuun. :D

    VastaaPoista
  5. Ihanaa kuulla lisää hyvistä youtube-tekijöistä. Ite en ikinä uskaltaisi PUHUA videolle, oon kyllä miettinyt, josko joskus kuvailisi niitä tutoriaaleja...

    Innostuin nimittäin aika vasta youtuben kynsimaailmasta, joten kivaa saada vinkkejä myös muista videoista.

    VastaaPoista
  6. Minna, meikkiblogit ovatkin kiinnostavampia kuin meikkimainokset. ;)

    asetonihuuruja, jos kaipaat lisää katsottavaa, tsekkaa vielä "meikkejä youtubessa" -lista tuolta sivupalkista. Siellä ovat kaikki, joita itse seuraan.

    VastaaPoista
  7. OOooo! Mäkin oon kattonu annien videoita ja ne on ihania:) Oikein meikkiviisas ihminen on hän.
    -HanSu

    VastaaPoista
  8. Hih, hassua! Minä löysin Annien ihan sattumalta pari päivää sitten ja ihastuin myös heti! Asiasta saappaaseen, oli hauska huomata, että taas kerran toimii mun "teoria", eli että saman ihmisen ääni kuulostaa erilaiselta kun hän puhuu eri kielillä. Tiedän, kuulostan vähintäänkin kajahtaneelta mutta itse kuulen tuon ihan selkeästi. ;-)

    VastaaPoista
  9. HanSU, niin minustakin. :)

    Mohn, nyt kun sanoit, niin huomasin itsekin. Kai se johtuu sanojen ääntämisestä eri tavalla, eri osassa suuta tms.? Mutta ihania videoita ovat, oli kieli mikä tahansa.

    VastaaPoista

b:section-contents id='footer-2-2'/>